loadingimg

Wczytuję dane...
0 szt.
0.00 PLN
  • Szukaj
FAQ

Jak działa bajdocja.pl

www.bajdocja.pl to sklep internetowy oferujący różnego rodzaju zabawki i produkty dziecięce w promocyjnych cenach nawet do 80 % taniej w stosunku  do pierwotnej ceny. Produkty wystawiane są w promocyjnych cenach w ramach kilkudniowych wyprzedaży do momentu wyprzedania towaru lub zakończenia promocji czasowo.

 

Kontakt z nami.

Biuro Obsługi Klienta

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 696 137 137.

Jeśli wolisz do nas napisać to prosimy kierowanie wiadomości na adres  sklep@bajdocja.pl

 

Koszty przesyłki

Za produkty zamówione na tej samej wyprzedaży bądź z tej samej grupy  opłata za przesyłkę wynosi 13,99  PLN. 

Jeśli kupujesz produkt w ramach jednej wyprzedaży bądź tej samej grupy za przesyłkę płacisz tylko raz!

Jeśli produkty są zamawiane na rożnych wyprzedażach bądź różnych grup cenowych opłata za zamówienie z każdej wynosi 13,99 PLN.

W jednym zamówieniu mogą znaleźć się tylko produkty z jednej wyprzedaży bądź grupy produktowej.

Produkty z rożnych wyprzedaży bądź grup produktowych wysyłane są w rożnych paczkach, gdyż docierają do naszego magazynu w rożnym czasie lub są wysyłane bezpośrednio od producenta i z tego powodu nie ma możliwości wysłania ich w jednej przesyłce.

Reklamacje i zwroty

Zwrot produktu.

Masz na to 10 dni od otrzymania przesyłki. Po upływie tego czasu Twój zwrot zostanie odrzucony. W ciągu tych dni powinieneś skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Spakuj zwracane produkty w paczkę, dołącz do niej nadany numer zwrotu oraz paragon lub fakturę otrzymaną elektronicznie na adres email.

Pamiętaj aby wypełnić formularz zwrotu i określić w jakiej formie mają zostać zwrócone pieniądze.

1.        Jako bon na dalsze zakupy.

2.       Jeżeli płatność była dokonana przez PayU, PayPal lub kartą kredytową, proponujemy automatyczny zwrot tą samą drogą.

3.       Jeżeli wpłaty była dokonana przelewem bezpośrednio na nasze konto bankowe, w formularzu podaj numer konta, na które mamy dokonać przelewu zwrotnego

Paczkę prześlij na wskazany adres przez Biuro Obsługi Klienta.

Po otrzymaniu Twojej paczki pracownik magazynu zweryfikuje czy towar nie nosi śladów użytkowania i przekaże odpowiednią informację do działu księgowego, który zleci zwrot pieniędzy. Pieniądze zostaną przekazane na Twoje konto w ciągu 30 dni wynika to z automatyzacji procesu. Jeżeli zależy Ci na szybszym zwrocie pieniędzy przekaż taką informację w czasie składania reklamacji a pieniądze pojawią się niezwłocznie na twoim koncie po zweryfikowaniu przesyłki.  

Rezygnacja z opłaconego zamówienia

W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta ponieważ istnieje wiele możliwości rozwiązania takiej sytuacji.

Reklamacje

Wszystkie reklamacje wynikające z niezgodności towaru z umową, braku przesyłki lub wynikające z niezgodności paczki z zamówieniem prosimy kierować do Biura Obsługi Klienta który rozpatrzy każdą reklamację indywidualnie